Sunday, April 18, 2010

Yeah.. Olympus 12 Megapixel !!

         Akhirnya, dapat juga aku membeli sebuah camera digital aku sendiri.. Haha warna biru plak tu..
Alhamdulliah.. lebih lebih lagi jenama Olympus yang memang aku inginkan dari dulu lagi..
Antara yang menarik ialah camera ini mempunyai 12 megapixel dan 5X optical zoom..
Disini aku copy pastekan antara features yang menarik..

Superb image quality with a high-resolution, 12 megapixel CCD. No worries about losing clarity or detail when making enlargements or when cropping.

12 Megapixel

5x Optical Zoom
2.7" LCD
xD / microsSD Cards
Intelligent Auto + Shadow Adjustment
Advanced Face Detection
AF Tracking
Digital Image Stabilization
Movie & Sound
Magic Filters
20 Shooting Modes
Perfect Fix
High ISO (1600)
In-Camera Help Guides






Picture yang sempat aku snap..



p/s: Thanks kepada adik aku, sbb share beli camera ini..

1 comment:

Mohd Nasri Md. Nasir said...

perghh..sggp cetak duit nk bli kmera..hehe