Friday, January 2, 2009

2009..


Selamat tahun baru diucapkan kepada sume umum nye dan khususnye kepada diri aku sendiri..

Sempena tahun baru ini aku nak mintak maaf dri hujung rambut sampai ujung kaki..hehe cam ari raya plak..

tpi.. walaupun kita gembira disini aku agak sedih dan simpati terhadap rakyat palestin sedang di bom-bom oleh tentera israel yg tidak berperikemanusian..Kira-kira 400 rakyat Palestin terbunuh akibat serangan yg dikatakan disasarkan kepada Hamas tetapi mangsanye ialah penduduk awam Palestin yg terdiri daripada wanita dan kanak-kanak.. agak mustahil untung kita menolong mereka dengan cara yg kasar maka gunakan cara yg halus iaitu berdoa..kerana ia adalah senjata orang mukmin..

Azam aku pada tahun ini ialah untuk cuba mengingatkan apa azam-azam aku tahun lepas.. kerana aku dh lupa apa azam-azam aku tahun lepas.. so mmg comfirm la azam dulu x terlaksana kerana terlupa..

Dan akhirnya sekali tahniah dan sekalung perhargaan kepada Ahmad Hafizi iaitu rakan secourse aku kerana tahun baru ini beliau menerbitkan blog untuk tatapan kita bersama.. Walaupun blognye agak suram..hehe tetapi masih banyak lagi yg boleh dilakukan.. Mintak pndangan daripada senior-senior blogger yg lain.. hehe kau tu junior lagi..

Err biler plak peja pnye blog nak dibuka ?? 

So.. di tahun baru ini semoga beroleh keberkatan dan mendapat kejayaan yg cemerlang dalam hidup..terutamanya dpt pointer tinggi..hehe

p/s: piji aku curi gambar 2009 kau..hehe 

6 comments:

Mohd Nasri Md. Nasir said...

peja ada blog..
pstu dia delete..haha

Ajemi Putra Nobita said...

mane de dia delet la...cuba add ahmadfaizal88.blogspot.com

Mohd Nasri Md. Nasir said...

sudah tkr link eh?
haha

Mohamad Razif said...

aha..hehe tak prasan plak aku peja ade.. die senyap-senyap la ni

hafizi mohamad said...

gmbr ak!!! gmbr ak... emo r ceni..huish..

Mohd Nasri Md. Nasir said...

piji emo siot..