Tuesday, October 30, 2007

Got New Laptop...


Yeah..that right I hav a new laptop !!! this juz an ordinary laptop juz for intenet surfing and most important is it can help me complete my assigment.. I customised this laptop with laptop skin brought from lowyat..

Curang (18Sx)

Siapa yang curang ni?

Juliana : "Abang Mie... Jom la datang rumah... saya rindu la.. lagipun suami saya pergi oversea tadi.."
Helmi: "baiklah malam esok abang pergi tau... nanti pandai la abang tipu isteri abang tu.."
Juliana : "Oh ya.. sebelum datang esok.. abang cukur misai kasi licin dulu ye.. abang tahukan saya suka lelaki yg baby-face."
Helmi : "Alamak... yang ni susah sikit.. isteri abang suka abang simpan misai ni nanti dia marah plak"
Juliana : "Alaaa... abang ni nak jumpa saya ke tak nie?"
Helmi : "oklah.. oklah.. Ana punya pasal.. apa saja abang sanggup"
Keesokan paginya, semasa Helmi hendak keluar untuk ke pejabat dia telah memesan kepada isterinya yang dia pulang lewat malam ini kerana ada mesyuarat penting... dan di pejabatnya.. Helmi telah mencukur misainya sampai licin..
Jam 4 pagi ketika Helmi balik ke rumahnya...isterinya sudah tidur... Dengan perlahan Helmi salin baju dan naik ke tempat tidur...tiba- tiba isterinya tersedar lalu meraba-raba wajah Helmi yang licin itu dalam kegelapan... dan berkata... "Kenapa kau tak balik lagi Jalil...kejap lagi suami akak balik...!!"
ishk..ishk..

Burung Ape ?? Murai...

1979
====
Anak : Burung aper?
Bapak : Burung Murai
Anak : Burung aper?
Bapak : Burung Murai
Anak : Burung aper?
Bapak : Burung Murai
Anak : Burung aper?
PELEMPANGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!(Sibapak tampor)
Anak : HuaaaaaaHuaaaaaaaHuaaaaaaa!!(meleleh air mata)
Bapak : Besok kalu Tuhan kasi betul-betul telinga kau tuli baru kau tahu!Udah!!!Jgn permainkan orang tua-tua tak baik!!!!
************************************************
2007
====
Bapak : Burung aper?
Anak : Burung Murai
Bapak : Aa aa yer burung Murai.
Anak : Eh!!Kenaper abah tak ulang-ulang tanyer? Masih power telinga abah ni yer.
Bapak : Yer! Masa dulu kalu arwah datuk kamu panggil abah suruh ke kedai ke aper, sekali panggil jer abah dah menyahut. Abah tak berani nak buat pura-pura pekak macam ngko selalu buat masa kecik-kecik. Barangkali itulah yang jadi barakahnyer, jadi telinga abah ni Allah Taala kasi clear sampai sekarang.
***************************************************
anak : burung aper
bapak : burung murai..
anak : burung aper?
bapak : burung murai...
anak : burung aper??
bapak : burung murai nak..
anak ; burung aper??
bapak : burung urai...
anak :burung aper??
bapak : Ayswarya Rai nak....
anak : nak..nak..nak..nak....

My Beloved Faculty...

Faculty Of Electonic And Computer Engineering

Err..

View From Personal Helicopter


View From Sideline


Nice and Big Computer Lab

New Place..New Life...


Yeah..after so much stress and hard work during matriks lifes..now is time for me to begin the new chapter of my life..became a University Student (wow what a name)..hehe my main mission when I was a kids to become Doctor, but when I saw video potong kepala at internet...I realise biology is not my field... I feel very dizzy when I saw blood...blood..hehe


Now I become an ELECTRONIC ENGINERING student at one most unfamous IPTA in Malaysia..UTEM..it means Universiti Teknikal Malaysia,Melaka..previous name is KUTKM... This U is among latest IPTA built by goverment to help students achieved their dream to become an engineer..this U only focus bout enginnering course and it meant u ganna hav more practically rather than theory..
http://www.utem.edu.my/



Samy Vellu Dan Angkasawan Negara


Samy Vellu ditemuramah tentang program angkasawan negara.
Samy: "...Bagi saya, ini semua adalah satu pembaziran atas duit rakyat.Kita sepatutnya tidak hantar mereka ke bulan, tapi hantar mereka pergi matahari. Barulah USA, Russia, respect sama kita...."
Penemuramah: Tapi Dato' Seri, matahari kan panas. Macam mana mau pergi sana ?
Samy: Cit! itu pasal la u tara jadi mintri. Saya suda lebey 30 tahun jadi mintri, saya musti ada jalan penyelesaian. Kita jangan pergi siang,manyak panas. kita pigi malam, baru ada sujuuuuuk......